Jak postupovat při reklamaci

Jak na reklamaci?

Při reklamaci zboží nám zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě, a zašlete na naši adresu:
TWO-SHOES, Voroněžská 174/28, 101 00 Praha 10-Vršovice. Nikdy zboží nezasílejte na dobírku (balík který je třeba příjemcem zaplatit), takto zaslaný balík nebude přijat. Při použití České pošty doporučujeme využít služby Balík do ruky a pojistit ho na hodnotu zboží. Není však problém využít jakéhokoli jiného dopravce, který nám balík doručí na naši adresu. 
Ke zboží prosím přiložte, aktuální kontaktní údaje jako Jméno, kontaktní adresu, telefonní číslo, e-mail, číslo Vaší objednávky a číslo účtu pro případné vrácení peněz. Prosíme také o detailní popis vady, kterou reklamujete, abychom ji identifikovali a mohli rychle a bez zbytečných odkladů vyřídit.
Zboží prosím reklamujte čisté a suché, zboží nevyhovující základním hygienickým návykům nebude k reklamaci přijato.

Zboží také můžete reklamovat osobně na adrese TWO SHOES, Voroněžská 174/28, 101 00 Praha 10-Vršovice, avšak pouze po předchozí telefonické dohodě na telefonním čísle +420 724 879 825

Máte-li nějaký dotaz či nejasnost, prosím kontaktujte nás na e-mailu info@two-shoes.cz nebo na telefonním čísle: +420 724 879 825 a odpovíme Vám co nejdříve.

Váš team TWO SHOES.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné